dilluns, 19 de novembre del 2012

LA SAE


La SAE una setmana de activitats extracurriculars que ens ha portat a fer mil i una coses diferents, on hem experimentat, conegut i recorregut diferents espais, tots amb el seu encant.

DILLUNS

El primer dia vam realitzar una ruta, del baixador de Vallvidrera fins a Sant Cugat. Una caminada de unes 5 hores en grups de classe. va ser una ruta molt interessant on un paisatge de vegetació ens acompanyava durant tot el recorregut.
L'orientació era un punt clau ja que ens guiàvem solament per unes indicacions en un paper que a vegades eren confoses.
Va ser importantíssim el bon rotllo entre els companys del grup ja que 5 hores es poden arribar a fer pesades. Tot i així la sortida per mi va ser un èxit.

DIMARTS

La tarda al MNAC. Una tarda que es va dividir en tres experiències diferents. Vam anar a museu "MNAC"  i vam realitzar unes visites. Eren tres itineraris diferents, una s'anomenava Fades i follets i es basava en l'art contemporani, una altre era anomenada So i color també relacionada amb quadres i per últim Històries amb relleu, que és la que vaig anar jo. Aquesta última, la meva, tractava de escultures.

Totes aquestes visites van ser realitzades com ho fan a nens de escola infantil, per-tant la nostre col·laboració era molt important.

En el meu itinerari vam contemplar el material de les escultures, la forma en que eren creades i vam parlar del que ens suggerien.
Despès a la sala taller del museu vam realitzar també activitats molt interessants relacionades amb la visita, i vam aprendre que una bona preparació a l'escola abans de la visita és clau perquè els nens gaudeixin el màxim.

DIJOUS

Vam destinar aquest dia a l'estada com a apadrinada a una escola. Jo vaig anar amb la Cristina, una  alumne de tercer que fa pràctiques a L'Institut Escola Costa i Llobera.
Un dia francament emocionant i ple de sorpreses.
Jo vaig estar a una classe de nens de P5, que sens dubte em van enamorar. Ens vam poder pixar en com feia la feina la mestre, i la nostre padrina, fins hi tot vaig poder col·laboraren algunes activitat de l'aula.
En resum va ser un gran dia!

Aquí us deixo una mini presentació que vaig fer per presentar la meva escola a seminari:







DIVENDRES

Al matí vam realitzar amb el meu grup de seminari l'activitat educativa, i varem decidir anar a veure el moseu de la xocolata. La visita ens va agradar mol, hi havia tot de escultures de xocolata amb tot de formes impossibles que ens van deixar parades.
També vam poder observar que hi havia activitats i tallers per a nens, el quals els permetia jugar i experimentar amb aquest aliment, la xocolata. La visita en sí no va ser massa llarga i vam decidir anar caminant fins al parc de la ciutadella que no està gens lluny i passar una estona voltant i esmorzant.


A la tarda un cop ja a l'escola vam poder assistir a l'actuació d'un grup  musical per a infants que es deia "com sona?" una gran actuació de parts seva que ens va deixar a tots bocabadats. Unes cançons molt ben treballades amb un agran quantitat de instruments diferents que et feien estar sempre atent.


I fins aquí la setmana de la SAE!

una molt bona setmana plena de nous coneixements i experiències.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada